Opakowanie:
Przykład zastosowania:
Łańcuch wyposażony jest w cylindryczny zamek. Ogniwa łańcucha pokryte są tekstylną koszulką chroniącą przed zarysowaniem (np. motoru). Łańcuch zapakowany jest w przezroczystą plastikową torbę.
Zamek:
Powierzchniowo utwardzony, pokryty powłoką tytanową.
Okrągły kształt chroni przed ingerencją zewnętrzną.
Możliwość wyjęcia klucza w pozycji otwartej oraz zamkniętej.
Dane techniczne:
średnica ogniw M=5,5 mm / L=7 mm / XL=10 mm
kształt ogniw: czworokątne (galwanizowane)
twardość powierzchniowa ogniw: do 750 HV1
długości łańcucha 1,2 i 1,5 m
Certyfikaty:
TÜV (Niemcy)
Sold Secure (Wielka Brytania)
Zastosowanie:
Łańcuch Cobra przeznaczony jest do unieruchamiania głównie pojazdów jednośladowych (motocykle, skutery, rowery itp.)
Inne zastosowania: unieruchamianie łodzi, snowmobilów, zamknięcie bram.
Opakowanie:
Przykład zastosowania:
Łańcuch wyposażony jest w kulisty zamek. Ogniwa łańcucha pokryte są tekstylną koszulką chroniącą przed zarysowaniem (np. motoru). Łańcuch zapakowany jest w czerwoną nylonową torbę.
Zamek:
Wykonany ze stali, powierzchniowo utwardzony, pokryty powłoką tytanową. Kulisty kształt zamka utrudnia jego sforsowanie.
Każdy klucz posiada własny kod identyfikacyjny.
Dane techniczne:
średnica ogniw: 11 mm
kształt ogniw: sześciokątne (podwójnie utwardzo-ne, galwanizowane)
twardość ogniw:
powierzchniowa: do 750 HV1
rdzenia: do 500 HV1
długości łańcucha 1,2 i 1,5 m
Certyfikaty:
TÜV (Niemcy)
Sold Secure (Wielka Brytania)
Zastosowanie:
Łańcuch Python przeznaczony jest do unierucha-miania głównie pojazdów jednośladowych (motocykle, skutery itp.)
Inne zastosowania: unieruchamianie łodzi, snow-mobilów, zamknięcie bram.
Blokada motocyklowa służy do zabezpieczenia pojazdu jednośladowego (motoru, skutera itp.) przed kradzieżą. Blokadę montuje się na przedniej tarczy hamulcowej.Blokadę charakteryzują następujące cechy:
skuteczność,
zamek dyskowy z systemem antywierceniowym,
doskonałe wzornictwo i wykonawstwo klucza,
estetyka,
przystępna cena,
wyprodukowano w systemie jakości ISO 9001
Blokada motocyklowa służy do zabezpieczenia pojazdu jednośladowego (motoru, skutera itp.) przed kradzieżą. Blokadę montuje się na przedniej tarczy hamulcowej.
Blokadę charakteryzują następujące cechy:
skuteczność,
zamek dyskowy z systemem antywierceniowym,
doskonałe wzornictwo i wykonawstwo klucza,
estetyka,
przystępna cena,
wyprodukowano w systemie jakości ISO 9001
Blokada motocyklowa służy do zabezpieczenia pojazdu jednośladowego (motoru, skutera itp.) przed kradzieżą. Blokadę montuje się na przedniej tarczy hamulcowej.
Blokadę charakteryzują następujące cechy:
skuteczność,
zamek dyskowy z systemem antywierceniowym,
doskonałe wzornictwo i wykonawstwo klucza,
estetyka,
przystępna cena,
wyprodukowano w systemie jakości ISO 9001
Blokada motocyklowa służy do zabezpieczenia pojazdu jednośladowego (motoru, skutera itp.) przed kradzieżą. Blokadę montuje się na przedniej tarczy hamulcowej.Blokadę charakteryzują następujące cechy:
skuteczność,
zamek dyskowy z systemem antywierceniowym,
doskonałe wzornictwo i wykonawstwo klucza,
estetyka,
przystępna cena,
wyprodukowano w systemie jakości ISO 9001
Blokada motocyklowa służy do zabezpieczenia pojazdu jednośladowego (motoru, skutera itp.) przed kradzieżą. Blokadę montuje się na przedniej tarczy hamulcowej.Blokadę charakteryzują następujące cechy:
skuteczność,
zamek dyskowy z systemem antywierceniowym,
doskonałe wzornictwo i wykonawstwo klucza,
estetyka,
przystępna cena,
wyprodukowano w systemie jakości ISO 9001
Urządzenie zakładane jest na tarczę hamulcową przedniego koła motocykla i pasuje do wszystkich modeli jednośladów dostępnych na naszym rynku. Zasada działania blokady jest prosta, a jednocześnie bardzo skuteczna: blokowane jest przednie koło, co całkowicie uniemożliwia poruszanie się motorem. Wykorzystywane są tu fabryczne otwory na tarczy hamulcowej przedniego koła. Blokadę motocyklową DIPOL cechują niewielkie wymiary i estetyczny wygląd. Jest ona bardzo poręczna w użyciu oraz prosta w obsłudze. Żółty kolor ma charakter psychologiczny – ostrzega i odstrasza potencjalnego złodzieja. Jest wykonana z materiałów najwyższej jakości odpornych na próby przełamania i przecięcia. Dyskowy zamek najnowszej generacji dzięki specjalnemu ułożeniu płytek nie poddaje się przewiercaniu. Gwarancją najwyższej jakości jest produkowanie blokady w systemie ISO 9001.
Urządzenie zakładane jest na tarczę hamulcową przedniego koła motocykla i pasuje do wszystkich modeli jednośladów dostępnych na naszym rynku. Zasada działania blokady jest prosta, a jednocześnie bardzo skuteczna: blokowane jest przednie koło, co całkowicie uniemożliwia poruszanie się motorem. Wykorzystywane są tu fabryczne otwory na tarczy hamulcowej przedniego koła. Blokadę motocyklową DIPOL cechują niewielkie wymiary i estetyczny wygląd. Jest ona bardzo poręczna w użyciu oraz prosta w obsłudze. Żółty kolor ma charakter psychologiczny – ostrzega i odstrasza potencjalnego złodzieja. Jest wykonana z materiałów najwyższej jakości odpornych na próby przełamania i przecięcia. Dyskowy zamek najnowszej generacji dzięki specjalnemu ułożeniu płytek nie poddaje się przewiercaniu. Gwarancją najwyższej jakości jest produkowanie blokady w systemie ISO 9001.