Budowa:
Blokada tłoczyska siłownika hydraulicznego, złożona jest z dwóch elementów nakładanych na w pełni wysunięty tłok a następnie „spinanych” za pomocą specjalistycznego zatrzaskowego trzpienia w jedną solidną całość. Konstrukcja taka uniemożliwia ponowny powrót tłoka do pozycji wyjściowej. Urządzenie wykonane jest ze stali hartowanej powierzchniowo, pokrytej powłoką cynkową, mającą za zadanie ochronę powierzchni przed wpływem warunków atmosferycznych. Zastosowany w trzpieniu nowoczesny dyskowy zamek skutecznie opiera się próbą otwierania lub rozwiercania.
Blokada tłoczyska siłownika hydraulicznego, złożona jest z dwóch elementów nakładanych na w pełni wysunięty tłok a następnie „spinanych” za pomocą specjalistycznego zatrzaskowego trzpienia w jedną solidną całość. Konstrukcja taka uniemożliwia ponowny powrót tłoka do pozycji wyjściowej. Urządzenie wykonane jest ze stali hartowanej powierzchniowo, pokrytej powłoką cynkową, mającą za zadanie ochronę powierzchni przed wpływem warunków atmosferycznych. Zastosowany w trzpieniu nowoczesny dyskowy zamek skutecznie opiera się próbą otwierania lub rozwiercania.
Zastosowanie:
Produkt przeznaczony jest do unieruchomienia hydraulicznego układu kierowniczego, stosowanego w pojazdach rolniczych i budowlanych, takich jak: ciągniki, maszyny, itp. Skuteczne zablokowanie tego elementu uniemożliwi wyprostowanie skręconych na maksimum kół pojazdu a co za tym idzie manewrowanie nim przez osoby postronne. Aby mieć pewność, że nasz pojazd zastaniemy w miejscu gdzie go pozostawiliśmy, blokada musi być dobrana (według tabeli poniżej) do długości i średnicy tłoka interesującego nas pojazdu. W przypadku gdy nasz tłok ma inne wymiary niż typowe zamieszczone w tabeli, istnieje możliwość wykonania urządzenia na indywidualne zapotrzebowanie.
Najnowsze komentarze